Förra året

Hittade denhär på Linas blogg och tycker den såg roligt ut så här kommer en par frågor och svar om 2015. 
 
Beskriv året med 3 ord: Roligt, nytt och varmt.
 
Bästa köpet? Hmm, kan inte komma på någon speciellt. Men köpte just en riktigt fin väska, hups det var 2016 men fin är den. Många fina klänningar.
Vilka sånger kommer påminna dig om 2015? Antidote av Travis Scott, Sun is Shining av Axwell och Ingrosso, Next to me av Otto Knows, Flytväst av xrm, Waiting for love av Avicii, Sorry av Biebs och Hello av Adele. 
 
Vem har du umgåtts med mest? Alla vänner i Rom- Cahlain, Taneisha, Emily och Patrick på våren. På sommaren alla bästisar från Finland, samt släktingar. Nu på hösten med Taneisha, Patrick, Niki, Will och Robby.
 
Har du haft ett förhållande under 2015? Joodå, sen Oktober.
 
Vart reste du under 2015? England, Finland, Sicilien, (Italien) och Schweitz.
Vad var ditt största misstag 2015? Att jag inte lärde mig italienska bättre fast jag bor här.
 
Vilka ser du som de största händelserna under året? Att jag flyttade till Rom, Isle of Wight festivalen, Regattan och att jag skaffade mig en pojkvän. 
 
Har du blivit bättre på någonting? Engelska och internationella relationer.
 
Vad var extra dåligt med året? Att jag sög på att hålla kontakt med alla vänner och släktingar.
 
Vad var extra bra med året? Vädret i Rom, otroliga fester och alla mina vänner.
 
Lärde du känna nya människor? Mängder!
 
Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut? Jovarss.
 
Vad kommer du sakna från 2015? Vår gamla lägenhet i Rom.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Att överraska alla bästisar i Finland.
 
Vad var din största framgång på jobbet 2015? Hmm har jobbat väldigt lite under året. 
 
Största framgång på privata planet? Kanske skolan och min hälsa mår ganska så bra just nu.
 
Vem saknade du? Alla bästisar hemma i Finland året runt och just nu min pojkvän som har varit i Boston i en månad. 
 
Vad tänker du göra annorlunda nästa år? Satsa mera på skolan, kanske dricka mindre men antagligen inte.
 
Tror du 2016 kommer bli lika bra? Absolut.
 
Vad önskar du att du gjort mer? Satsat på skolan och italienskan.
 
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och mat.
 
Planer för 2016? Ordna upp min skola, bestämma var jag ska studera i framtiden.
 
Puss puss Amanda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0