Hola

Hej Hej
Nu på veckoslutet var jag ute på lördag och firade min kompis Christinas 20-års dag. Hade väldigt roligt och fick sushi i Narikkan vilket var kvällens höjdpunkt.
 
På söndag var det Valentines Day och för första gången nånsin hade jag en valentine <3333 lol. Nej, hade faktiskt en suverän alla hjärtans dag, pga av utgången dagen före började dagen med otrolig krabbis men sen fick jag rosor och en jacka av Robby, vilket var ytterst mysigt. Och så kollade vi på Modern Family och åt pizza lunch. På kvällen gick vi till en helt otrolig resturang där man för 22.90 fick äta endless amounts of sushi och annan japansk mat, så vi satt där i 3 och en halv timme och det måste ha varit de bästa 3 och en halv timmarna i mitt liv. Helt galet god mat! Sen gick vi hem och kollade på film och myste.
 
Idag började skolan igen, eller det blev måndag igen, vilket var riktigt jobbigt. Men vi började med gentik i biologin vilket var kul! (nörd)
 
xoxo- Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0