Ciao

Hej hej, har inte så mycket att blogga om som händer just nu i mitt liv, men jag är sjuk så bestämde migför att blogga. En vanlig dag här går ut på: 
-Vaknar, har skola 12.30 på måndag och onsdag, och 10.30 på tisdag och torsdag. Fredag till Söndag är ledigt. 
-Kommer ofta hem på mina håltimmar för att äta lunch eller sova. Annors äter jag alltid lunch på Archi.
-Efter skolan äter jag middag, antingen hemma (oftast) eller med kompisar
-På kvällen chillar jag med homies eller bara hemma
-Och sen sova (oftast med Robby)
Som ni ser är det inte otroligt spännande att skriva om det varje dag så jag tänkte nu under nästa vecka berätta om mina vänner (saknar ännu bilder på vissa), och om tre resor jag har gjort under min tid här hitills.
Peace out. Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0