Bonjour

Hello my dear readers! 
Just nu sitter jag hemma i min säng och läser andra bloggar. Jag tänkte berätta lite om min intressanta vecka här i Rom. Börjar från från förra lördagen för då hände det faktiskt nånting av intresse.
 
Lördag- Jag var först och chillade i parken i några timmar och på kvällen gick vi till en sjukt fin resturang med Niki, Robby och Mike för att fira nikis födelsedag och det var helt otroligt god mat!
Söndag- På söndag satt jag, Robby, Will och Katie (Wills kompis på besök) i bilen klockan 9 och körde i 2,5 timme för att åka till Gaeta som var en helt suveränt fin beach söder om Rom. Där stannade vi hela dagen och sen körde vi hem och kollade på tv med Robby.
Robby ville även köra bilen så jag lät honom, och ångrade sedan mitt beslut, för han körde som ett psykfall. 
 
 Måndag- Idag- Har väldigt lite minne av vad jag gjorde från måndag till idag, skulle antagligen göra läxor men har mest solat och sovit.
 
xoxo. ME
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0