Herregud

Godmorgon!
Jag lästa just Amas blogg och blev lite chockad på alla bra filmer som hon har missat. Hon gjorde en lista på alla filmer som hon måste se just nu och jag håller helt med henne för många av filmerna på hennes lista är mina favoritfilmer, haha. Här kommer hennes lista-

In Time - Sett
Mean Girls -Sett
Harry Potter and the Deathly Hallows - part 2 -Sett
Inception -Sett
Hunger Games - Int sett för den har inte ännu kommit ut
Breaking Dawn - Sett
The Tourist -Inte sett
Water for elephants -Sett
I am number four -Sett
Mission Impossible -Sett
Fight Club -Sett
Tron Legacy -Sett
Thor -Sett
Bridesmaids -Sett
Sherlock Holmes -Sett
I am Legend -sett

Typ vem har int sett sista Harry Potters sista del eller Breaking Dawn, eller seriöst vem har inte sett ens en del av Mean Girls, den är liksom legendarisk.. huhu, men nu på söndag ska vi ha filmmaraton med henne så då ska vi hinna se på så många filmer som möjligt av dom här. Jag ska snart på stan med Ipi, men nu ska jag gå äta lite morgonmål, hejdå!



xoxo. Amanda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0