Dream hair

Just nu är jag sjukt trött på mitt hår, det har ingen ny färg eller frisyr, det bara lame. Jag tycker det är helt fint och okej färg osv, men det så tråkigt. Jag ska snart färga det, och då tänkte jag sätta slingor. Det blir säkert bara blonda ljusa slingor, men om jag skulle vara lite modigare skulle jag sätta färgade slingor, typ ljusröda och ljusblåa. Det ser så tufft ut och om jag skulle få och vara tillräckligt modig så sku jag göra det.

Min drömhårfärg (och hår)




Såna slingor som jag skulle villa ha




xoxo- Amanda


Kommentarer
Postat av: ipi

amandaaa ditt hår e den där färgen nu typ!! :D och du kan locka håre så blir de så där!! puss puss ses imorgon kl 11!!!!!

2011-10-26 @ 20:30:10
URL: http://iisabelles.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0