Veckoslutet

Hej hej,
jag har varit borta lite, men det var för att alla mina kära vänner har kommit tllbaka till Rom så jag har umgåtts lite. Men nu är jag tillbaka och kan berätta lite om vad jag har gjort det här veckoslutet. (Bild från idag ↓ )
 
 
Torsdag
Jag vet att torsdagen inte hör till veckoslutet, men jag tar med den ändå för jag var ledig. På torsdagen var jag och Silva och tittade på filmen "The Big Short" och den var helt otroligt bra, snygg och rolig så alla borde gå se den. Det var egentligen allt jag ville säga om torsdagen..
 
Fredag
På fredagen lånade jag vår bil och jag, Robby, Niki, Will och Patrick (ska snart göra ett inlägg om alla vänner här) körde till varma källor, det var mera som jacuzzin men kallar dem varma källor ändå. Det var sjukt skönt men vissa av "källorna" var lite för varma. Efter källorna körde vi ner till en beach och chillade i några minuter. Sen kom vi hem, drack lite vin, träffade några andra från vår skola och sen hem och sova.
 
 
Lördag
På lördagen ordnade skolan en barbeque för alla nya elever så jag och några homies gick dit för att träffa nya människor, men ingen hälsade riktigt så det slutade med att alla som redan kände varandra bara åt och pratade i några timmar, men roligt var det också. Jag gick även på manikyr på lördagen, vilket var skojEfter barbequen (?vet inte riktit hur det stavas) gick vi till min kompis Theo och chillade lite där, sen gick vi hem till Robby för han hade grym feber och mådde riktigt dåligt.
 
 
Söndag
Idag vaknade jag svintidigt och åkte för att skida (Snowboarda) med pappa, Sienna och Niki. Det var helt perfekt snö, sjukt varmt och allt som allt en otroligt skön dag. Kom hem 7-tiden, åt middag och ska nu hoppa i badet. Senare kollar jag säkert på TV och bestämmer kläder för imoron för min skola börjar! 
 
 
Arrivederci- A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0