Sommar 2015

De senaste 3 år iallafall (?) har jag skrivit inlägg om mina sommrar och jag älskar att läsa de inläggen så jag tänkte skriva ett sådant inlägg igen, här kommer sommaren tvåtusensextons höjdpunkter:
 
Sommaren började i Rom, min skola slutade den 11 maj och då chillade jag bara i Rom och gjorde inte speciellt mycket, solade och festade mest. Och jobbade faktiskt lite på Shamrock.
 
 
Efter Rom åkte jag hem till Finland för allas studentskivor, hade otroligt roligt men var riktigt hejdundrande full. Men kul var det. 
 
 
Efter ca två veckor i Finland åkte jag vidare till London, och därifrån till Isle of Wight festival som var helt otroligt roligt. Såg helt suveräna artister-Pharell, Fleetwood Mac, Prodigy, James Bay och Black Keys♥. I London var jag även på Entourage premiären, åt ljuvlig mat och shoppade. 
 
 
Efter festivalen kom jag hem till Helsingfors igen, åkte till Tunnholmen för Midsommaren och det var lika roligt som alltid. Tack till alla bästisar som kom!
 
 
Sedan var det några lugna veckor och så var det dags för regattan, som som vanligt var helt superlyckad! Bodde hos bästa Magga i bästa lägenheten, åt Sushi på Hanko, yrade hela natten, några hemsläp och började dejta Vincent... 
 
 
Sen bar det åt till Vasa för några veckor. 
 
 
Efter köklot åkte jag ner till Helsingfors igen och då var det dags för FLOW festivalen, som också var rolig som fan och jag igen så super artister som Tove Lo, The Petshop Boys, Florence and the Machine och Years and Years. Chillade mycket med Lotta, Anna, Oksana och Linn första dagen och andra dagen tycker jag att jag var endast med Charlotta. 
 
 
Efter Flow jobbade jag mycket på Esplanad, festade på roliga kräftskivor, chillade på lande, solade, och bara njöt av att vara hemma i Finland på sommaren. 
 
 
 I början av september åkte jag hem till Rom igen. Ciaoo!
 
 
xoxo- Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0