Tjohoo

Hej hej alla som ännu har faith i att jag ska blogga.. (Maria) 
 
Tänkte ge en liten uppdatering om vad jag hålller på med i mitt favorit format- en liten lista som jag hittade på internet. Peace.
 
Vad har du på dig? Någonslags gammla vit spets ylle top som jag tror var fammos.

Hur mår du? Bra bra, bröt foten en par veckor sen men den börjar också må bättre.

Vad ska du göra imorrn? Imorgon ska jag gå till skolan och till doktorn för att röntga den ovannämnda brutna foten. Sen sola för här är hett som fan.

Vem saknar du? Alla vänner och släktingar som inte är i Rom just nu.

Senaste köp? Jordgubbar? Är konstant pank så inte speciellt mycket spännande.

Vad grät du senast åt? Filmen Hachiko, världens sorligaste film. Alla som gillar hundar och har ett hjärt borde se den.

Vem sov du senast med? Uuuh, med min kära pojkvän.

Vad läser du just nu? How to build a girl av Caitlin Moran

Senast sedda film? Spotlight. Haha nej, måste tyvärr erkänna att jag tittade på en riktigt dålig film som hette First Daughter på netflix idag... Meeen Spotlight var den senaste bra filmen jag såg.

Vilken svordom använder du mest? Fuck.

Vem var den senaste som ringde dig? Pappa från Paris.

Har du dejtat någon av en annan religion? Udda fråga men jo.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Min kompis Mike hade en vän på besök från Pittsburgh och då sa hon att jag liknar Natasha Oakley och då blev jag väldans glad och det har faktiskt några andra också sagt såå kankse det.. haha lol.

Vad är du rädd för? Hmmm, massa sjukdomar.

En person du tycker är snygg? Tj ma main bitch.

Blir du lätt svartsjuk? Hmm int speciellt. 

Din favoritkaraktär ur en serie? Föör många. 

Vart vill du åka just nu? Finland!

Yoyo, det var lite coolt fakta. Om ni undrar vad jag gör här så är det ingenting jag bara går i skola och myser med vänner och pojkvän! Bjuder på en sexig bild, svårare än jag trodde att ta en bildserie...

 xoxo. ÄMPS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0