London

Hej Hej, 
 
Över veckoslutet var jag snabbt i London med Robby och dum som jag är så glömde jag min kamera vilket nu stör mig något infernaliskt för jag skulle så gärna har haft den. 
Men hur som helst ska jag berätta snabbt om vad jag gjorde där under min mycket korta visit. 
4.30- VI körde till flygfältet på lördag morgon 
6.30- Flyget åkte iväg till London
8ish- Vi landade på Stansted, som är flygfältet som är längst bort vilket sög hårt för det tog såpass länge att komma till centrala London
10ish kom vi fram till hotellet i Covent Garden, litet men rent och lyxigt
12- Jag träffade Robbys mamma Jeanne och hans styvpappa Richard, sen gick vi alla och äta morgonmål på en resturang som hette Bills, jag åt avocadotoast med ett pocherat ägg och drack en hel kanna English Breakfast te (vilket jag ångrade under dagen för jag måste kissa typ var 15e minut..)
13-17 Gick vi omrking och kollade på olika turist attraktioner. Robby hade aldrig varit i London så vi gick runt hela Londonm vilket var mycket tugnt, och dessutom hade jag glömt en jacka så det var svinkallt.
17-19.30 Chillade vi hemma på hotellet, sov och dushade. 
19.30 Gick vi på musikalen Sunset Boulevard och den var helt galet bra, så sjukt fin musik och alla skådisar var helt otroliga. Och så fick jag en jacka av Robbys mammas. Helt superfin från Topshop och ska lägga upp en bild så fort jag har en. 
22ish gick vi och äta middag på en steakhouse och hmm fan minns int vad den hette, men herremingud det var gott helt galet. Åt en file med sparris, potatismos och hollandaise sås. 
Ungefär vid 1 kom vi hem och försökte kolla lite på tv men somnade direkt. Nästa morgon åt vi morgonmål på hotellet Savoy och det var helt galet gott igen. Sedan måste vi tyvärr åka till flyfältet nästan direkt. Det var en kort och suverän resa, men skulle definitivt ha villa stanna längre. Peace out! 
xoxo. Amanda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0