Studenten

Studenten var så galet rolig. Absolut en av de absolut roligaste dagarna i mitt liv, om inte den roligaste. Först var i i skolan på dimission och då fick vi vår hatt, betyg, stipendier osv. Det var så fint o perfekt och precis så som jag hoppades på att det skulle vara! Men på samma gång en av det värsta och sorligaste dagarna i mitt liv, jag har alltid älskat skolan och nu är den över för alltid :'( Speciellt gymnasiet var så sjukt roligt och jag älskade att bara chilla i skolan på mina håltimmar och nu saknar jag t.o.m. att läsa på prov. 
 
 
Efter skolan åkte jag hem till mig och hade studentfest för vänner och släktingar, fick mycket presenter och drack massor av skumppa/champagne. Efter festen åkte jag vidare till pörssi där vi träffade alla andra skolor och hade middag ihop med dem. Det var också helt galet bra och alla var bara så glada! Sprang nog mest omkring med Tanja skulle jag säga och hade det så jävla bra! Efter pörssi fo vi till Maria och sedan tappa jag bort alla men hittade dem igen eften någon/några(?) timmar på nylle och allt som allt var det bara en så otroligt rolig, glad och suverän dag!
 
 
xoxo. Amanda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0