Födiskort

Olika födiskort-
Grattis på 19 års dan min kära Pandang! Du e en fantastiskt vacker och trollig kusin! Jag hoppas du fortsätter vara lika awesome och derpig i resten av ditt långa magnifika liv - Naomi
 
Gratttis älskling!!  puss - Senja
 
Grattiss Amanda Hielm !! Saknar dig!! pusiii♥ - Mary
 
Haappy, haappy, happy birthday! Happy birthday, birthday to you! 
Grattis Pansku lav ju soou much! Jag hoppas att vi alltis förblir såhär och att vi aldrig slutar vara underliga!( leka zombien o poliser, lipsybca till klockan 2 på natten o.s.v) loove u hoppas du har bästa dagen!!!<33 -Silva
 
Grattis finaste amanda - Lache 
 
Birthday poem till min fantastiska Panda:

dolan iz awesome,
gooby iz too,
pruto iz stoopid,
lets get a tattoo!

Imorgon 

Ha en superbra födelsedag min favoritsyster och bästa vän! Du är den roligaste, galnaste, ljuvligaste, snällaste och mest awesome personen jag vet  Älskar dig always & forever! xx - Linn

 
 GRATTIS min älskade, finaste, bästa amanda 19! - Pio
 
Tack alla andra för alla gratulationer överallt! Drt här var bara de som la upp bilder på fb. (Tanja jag försökte få upp filmklippet men det fungerade inte :(( men tack för det :D) 
xx- Amanda

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0