Iphone bilder

Har inte lagt upp några inlägg på en tid så tänkte visa lite vad jag har hållit på med hjälp av bilder-
 
Vet int rikit när det här var med jag minns att jag fixade Tanja o Pio och här en bild på snyggisen Pio-
 
 
Sen var det fest på Hanken här nån tid också och då var jag och Linda Tanja och Pios avecs. Det var helt galet roligt men minns dessvärre inte så mycket. Min outfit och en bild på mig, Pio och Ripa.
 
 
Sen har jag en bild från Silvas konffis där jag pekar ut mitt kors och ser ack så kristen ut-
 
 
Sen har jag hängt rätt så mycket med älsklingen min, här en bild på oss från min födelsedag-
 
 
Sedan hade Sally Ohi-On så vi körde en spontan måndags-fylla hos henne, och herrejessus vi blev fulla. Anna och Oksana joinade också senare och det var nog en jävla rolig kväll. Vi bara drack mängder av vin och filmade oss själva när vi sjöng.. inte så trevliga videon men väldigt roliga att kolla i darra nästa dag. Och OM vi hade darra.. låg och mådde illa till 14 sen på lunch till bar 9 som räddade dagen ♥
 
 
Och nu förra veckoslutet var det dags för fest 1 och fest hos Lache. Det var galet roligt hos Linda och så roligt att festa med lite nya människor. På fest ett var det så roligt att dansa med t.ex. Ama som jag inte hade sett på evigheter! Dansade i mängder, drack tequila med randoms och åt en pizza på kvällens slut= suverän kväll. Darran nästa dag=inte lika suverän.
 
 
Och nu på måndag chillade jag lite hos Pio med Linda och det var jävla skönt. 
 
 
Det här är ungefär vad jag hållit på med de senaste dagarna/veckorna. Och så jobbat ganska mycket med det är tråkigt att skriva om så gör det inte :)
 
xoxo. Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0