Penkkis

Halloj halloj!
Ligger nu i sängen med världens värsta krabbis. Herrejävlar. Men gud jag har säkert haft den roligaste dagen i mitt liv. Tänkte skriva lite om vad jag har hållit på med under Abi kryssningen och dagarna efter. 
 
 
På torsdag var det alltså Abi kryssning, så vi började dagen kl 6.30 hos Maria (jag var övernatten där) och började dricka vid 7-tiden. About 7 så kom alla andra också och äta morgonmål och alottele, och det var ganska tungt att dricka den tiden men det var så sjukt roligt att det gick nog ner. Så där dansa o åt o drack vi i några timmar o så bar det av mot skolan, där vi sprang omkring och kasta godis o spruta grädde på yngre elever. Sen hade vi vårt abi-spex som var jävla roligt, men lite fö långt fö man hann bli nykter emellan.. Efter det fo alla abin som ville till lärarrummet för att dricka tee/kaffe o äta bulla med lärarna, vilket också var mycket roligt! 
Sen sprang vi lite runt på skolgården o ble fotade och sen gick vi upp på lastbilsflaken och där dansa vi o drack osv. Efter typ en 40 minuter av väntande så körde vår lastbil iväg och så kasta vi godis på alla som va o titta och ba skrek o d va jävla roligt! 
 
 
Sen kom lastbilen fram till båten och där måste vi vänta i terminalen typ en timme men det var helt lugnt fö man fick dricka är och alla abina bara chilla me varandra och vi kunde hälsa på dm andra skolona! 
Efter det måste vi köa o alla trängdes och det va säkert det sämsta under kryssningen för det var störande och jag ba svettades o puffa på människor. 
 
 
Sen fick vi fa in på båten och Norsen hade mattur typ direkt så vi fo o äta direkt och det var gott men jag mådde ganska illa då men det gick över! Så vi drack massor där och sen fo vi ut o drack mera, och hmm ja minns nog int allt som hände så det jag höll på med under kvällen va kortfattat: Dansa, drack, prata me människor, drack, hade drama, drack, pranka människor, random dansa halvnaken i en hytt, drack mera, flasha, drack och allt som allt hade sjukt roligt! Jag gick och sova typ 8 tiden och sen vaknade jag igen 9 typ och gick och äta morgonmål och Jessus då måde jag illa, MEN så fo jag till taxfreen, köpte mera alkohol och hela krabbisen försvann! Sen drack jag hela morgonen så kom båten hem igen och sen till Egil på jatkon och gick i duschen fortsatte dricka gick och kolla på Sally och Eddie som dansa gammeldans och kom hem för att äta lite och sen iväg igen 21 ti Vikke och doka mera och sen hem typ 3 tiden och sova, det var jäävla skönt. Sen vakna jag på moronen nästa dag och hade faktiskt int krabbis vilket var skönt och sen titta vi på rush me pappa och Silva på kvällen och därefter bar det åt mot Senja som hade fest, och sen till Sebu som också hade fest var jag lekte lite Limbo och gud det gjorde ont...har blåmärken överallt.. Sen iväg till Kricke på efterefter fest och hem ca 6 tiden.. Tjohooo 3 roliga dagar av hårt festande var precis vad jag behövde för nu börjar helvete (läs:jag måste läsa mängder till studentexamen, FML). Men imorgon ska jag till Norge för att snowka och skida vilket blir vädigt skönt och roligt hoppeligen! Puss puss 
 
 
xxx- Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0