Day 10 – What you ate today & Day 11 – Your first love

Jag tänkte att den första är så galet tråkig så jag skriver om två dagar OCH klockan blev just över 12 så det är faktiskt en ny dag! Men jaa idag ( eller igår då ) åt jag på morgonen 2 bröd och en avokado, sen lite godis, drack té, åt lasagne och kontinuerligt äter mera godis as we speak.
Och sen day 11 my first love, ( jessus så det finns kontrast mellan dagarna, som dehär två först va jag åt och sen vem som va min första kärlek ) .. hmmm, nå jag vet inte om jag någonsin har haft en första kärlek. Eller vad som räknas, måste man har älskat denhär personen eller bara varit förtjust eller lite kär? Men min första förtjusning var antagligen nångång på lågstadie? Men jag har aldrig älskat någon speciell person, var väldigt förälskad i mitt ex men längre än så går det nog ej..
Där hade vi dag 10 och 11!
 
 
xxx A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0