1 februari

Hej hej hej! Ama klaga på att jag inte hade blogga på en tid så tänkte att ja bloggar lite nu. Hmm på sistone har jag mest hållit på med olika ABI-grejer, (spex, min halare osv) för om 12 dagar är det penkkis och abi-kryssning och det kommer bli så sjukt roligt! Hoppas jag iallafall.. Men annors har det inte hänt så väldigt mycket, vädret är helt galet kallt och det finns massor av snö-int så kul. Jag hade också min sista officiella skoldag någonsin förra veckan, vilket jag tyckte var sjukt sorligt (inte ironiskt) Annors har jag inte läst på studenten så mycket så nästa vecka och 50 dagar framåt består väl av student-läsning.. woop woop. Men hoppas ni alla har en kul lördag kväll!
 
Fyfan så jag vill att det ska bli varmt också :(
 
 
xoxo Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0