Sköna dagar

Hej hej! 
Jag har haft så sköna dagar här på sistone! Det har varit helt super väder och jag har bara luggit ute i parker och ätit god mat på olika terasser. Nu på veckoslutet var både fredagen och lördagen sjukt roliga också- på fredag ar jag på lärarmiddag och det var helt otroligt roligt och alla lärare var så trevliga och småfulla :) Och på lördagen var jag först på Anttos födisfest och det var så kiva och sen vidare till Magga där Tanja hade fica så fint och därifrån vidare till Kaivo var terassen var öppen och Medina spela och gud det var så  fiilis och alla var så trevliga och annors bara SUPER veckoslut! 






Några stiliga iphone bilder!
Xoxo Amanda

Kommentarer
Postat av: antonia

Voi gummsi va söt du e!! vaifån e din beige färgade hatt? Kamsu

Svar: Oi tack!! Den e från zara käraste!
Amanda Hielm

2014-05-22 @ 23:04:36
URL: http://dirtyglam.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0