Day 7-your best friend/friends

Tja!
Jag har massor av vänner som jag skulle räkna som mina bästa så jag tänkte skriva lite om alla, börjar från vem jag känt längst- 
 
Linn- min syster så det räknas kanske inte men hon är min bästa vän så om jag skulle måste välja en skulle det nog vara hon. 
 
Egil&Troy- mina käraste kusiner som antagligen inte heller räknas men jag ville ha med dem för de hör faktiskt till mina närmaste vänner
 
Sally- har jag känt hela mitt liv och jag litar på henne till 100%. Hon är väldigt rolig att jävlas med och vi har alltid sjukt roligt, hon jobbar dock lite för mycket och hinner aldrig ses..
 
Ipi-är min BFF forever and ever. Jag blev vän med Ipi på åttan och sen dess har hon alltid varit en av mina absolut närmaste vänner om inte den närmaste. Vi bråkar alltid nu och då men jag tror att det bara är bra för oss. Vi har väldigt många inside juttun som ingen annan förstår och hon har ganska samma smak som jag, vilket kan vara bra och kan vara mindre bra ;)
 
Linda- min absolut roligaste vän, hon är helt fullkomligt galen och bara helt sjukt rolig. Oftast roligast då hon inte menar det.
 
Ama- hon är också en av mina äldsta vänner och hon är också väldigt rolig, hon är en av de bästa att festa med dessvärre tycker hon om att hänga på konstiga barer där jag helst inte vill gå och hon är väldigt svår att hitta då vi festar pga att hon ofta tappar bort sig..

Kassu- min fabulous och mycket älskade Kassu. Han är nog väldigt rolig och hör till mina bästa och äldsta vänner! Han shakar utmärkt och är jävlit rolig att ha darra med! Batatisar <3
 
Tanja-min älskling. Jag älskar att hon är glad och galen när hon är full och å andra sidan är så smart och allmänbildad. Har faktiskt känt henne sedan evigheter men vi blev först ordentligt nära på under gymnasie ettans sommar- vilket var väldigt bra!
 
Matilda-min kära snygging som är världsbäst på att lyssna och är ganska bra på att ge råd- som jag kan besvara med lite flirt från ted ;) 
 
Magga- har jag varit vän med också en längre tid och hon är nog så ljuvlig. Helt galen hon också och sjukt smart och väldigt duktig på det mesta. 
 
Maria- Snyggingen Maria och jag har varit riktitgt bra vänner sen ettan i gymnasie skulle jag säga! Sjukt söt och snygg och kreisi så saatin. Om man ser Maria skulle man aldrig tro att hon är så galen för hon ser så prydlig och ren ut. (Så länge man inte träffar henne en grym krabbisdag då hon ser ut som ett troll..♥)
 
Pio- min snygga blonda dreamTeam girl. Ser så snäll och oskyldig ut men är en väldigt snuskig brud vilket jag nog älskar, bra på att tala och har sjuk talang på att dansa (..gottogetthemdi**..) 
 
Charlotta- helt FULLKOMLIGT galen och säkert lika snuskig som pio. Vi har alltid väldigt roligt tillsammans och hon har universums högsta och roligaste skratt. 
 
Jacke, Dabu, Eddie, Masa och Fellu- mina älskade pojkar som jag ofta brukar vara med. Masa ha jag känt sen lågatadiet och han är völdigt smart och har ganska samma intressen som jag, typ film och filmmusik :) Jacke, Dabu och Eddie har jag känt sen högstadiet och jag har alltid roligt med dom, fast dom tycker om att jävlas vilket inte är så uppskattat.. Fellu lärde jag känna först i gymnasier ordentligt men han är nog en av mina bästa vänner nu, mycket rolig kille men jävlas kanske ännu mera än Jacke, Eddie och Dabu..
 
Shit det blev långt, men noja! 
xoxo-Amanda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0