Day 03 – Your parents

Yoyo, dag 3 är här och jag ska berätta något om mina föräldrar..  Jaa, det här är ju inte galet intressant men jag berättar nu lite ändå. Mamma är ganska snäll och smart och ofta väldigt orolig av sig. Hon är livrädd för att se på skräckfilmer och hatar att bli kittlad. Hon är redaktör och filmkritiker vilket är sjukt bra, för då får jag ofta gå på gratis bion med henne och ibland får vi premiär biljetter till rikitigt stora filmer (här senast the Hobbit 2:an). 
Pappa är väldigt rolig och nog snäll innerst inne, men är ganska sträng när det gäller skolan, städning och sånt, han är dock väldigt chill när det gäller festande vilket passar mig ytterst bra! Jaa det var lite om mina kära föräldrar :)
 
 
xoxo- A
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0