Day 02 – Your siblings

Jaha hmm nå jag berättar några plus och minus med alla mina 3 systrar-
 
Linn - min storasyster, 21 år 
+Hon är min bästa vän och vi har alltid sjukt roligt tillsammans
+Hon har fina kläder som jag kan låna/ta
-Hon brukar väcka mig när hon kommer hem och jag redan sover
-Hon är ganska dramatisk och tar lätt illa upp
 
Silva - min lillasyster, 14 år
+Hon är också väldigt rolig att vara med och vi skrattar väldigt mycket (och jo Silva du är också en av mina bästa vänner) 
+Hon är har alltid roligt gossip om högstadie-drama 
-Hon sjunger hemskt och alldeles för ofta och ALLDELES för högt
-Hon är lite fjortis för ögonblicket och klagar på allt och är smått jobbig ( men helt roligt är det när hon grälar mera med mamma och pappa än vad jag gör just nu )
 
Sienna - min minibabysyster, 6år
+Hon är galet söt
+Och mycket rolig
-Hon är väldigt högljudd
-Och mycket favoriserad av mina föräldrar
 
 
That's it! 
xxx- A
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0