Bästa julfilmerna

På julen är det oftast väldigt mysigt att ligga hemma och titta på filmer, och de flesta filmer går men jag har en par som jag alltid brukar se på julen och jag tänkte räkna upp dom här-
 
1. Home Alone 1&2, har sett på dom ända sen jag var liten och det är alltid lika bra att se på dom. Jag tycker ännu också att dom är lika roliga som dom var för 10 år sen och musiken i filmerna är helt super!
 
2. Love Actually, säkert världens bästa julfilm och den är så rolig och romantisk och bara bäst. Helt sjukt bra skådisar och musiken är även otrolig i denna underbara film.
 
3. The Holiday, inte egentligen en så bra film men den är väldigt julig och romatisk och nog väldigt underhållande.
 
4. Bridget Jones Diary, den är ju typ ett helt år så den handlar inte bara om julen men några av de bästa scenerna är jul-scener. Den är ju galet rolig och också väldigt romantisk.
 
5. Alla Sagan om Ringen filmerna, för well man kan alltid se på Sagan om Ringen och under jullovet är det alltid trevligt att se iallafall ett film-maraton och hållas vaken en hel natt. Alla Harry Potter filmerna fungerar också mycket bra.
 
bild från google
 
xoxo- Amanda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0