Skräckfilm

Hello hello!
Idag har både min bästis Ipi och min bästa kusin Egil födelsedag så den här dagen har gått ut på att fira dem. Efter skolan gick jag med Lotta, Senja och Ama till Ipi för att äta lite kaka och dit kom också Linda och Maria efter en stund. Vi satt och tala i några timmar och hade helt jätte roligt. När Ipi sen sku och äta med sin familj blev det dags att gå till Egil på födismiddag. Efter maten titta Jag, Linn, Troy och Egil på "Chernobyl diaries" och den var nog helt så skrämmande som jag trodde att den sku vara men lite för kort. Men alla som tycker om skräckfilmer borde definitivt se den!
 
Bild tagen från google
 
xoxo. Amanda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0