Iron Man 3

Ursäkta för den långa pausen, men jag har int orka skriva och har inte varit inspirerad på något sätt. På senaste tiden har det varit höstlov och ja var på lande hela lovet. Det var skönt men lite tråkigt. Annors har jag inte gjort så mycket. Vi har börjat se på Band of Brothers med pappa och det helt super bra. Igår var jag på bio med min kusin. Vi va och titt apå Taken 2 och den var nog bra, int lika bra som ettan men bra. Liam Neeson var supersnygg och tuff som vanligt. På tal om filmer så har just Iron Man treans trailer just kommit ut så jag tänkte lägga upp en länk för den. Ciao 4 now
 
http://www.glamourmagazine.co.uk/celebrity/celebrity-news/2012/10/23/robert-downey-jr-iron-man-3-trailer
Billd från google.com
 
xoxo. Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0