Sushi

Juhuu, idag var det första skoldagen 2012 och gud vad jag önskar att det sku bli jullov pånytt... Jag vakna kl 8 och hade finska, FML. Men förutom själva timmarna var det helt okej att vara tillbaka i skolan och träffa alla kompisar, fast jag nog hade träffa dm flesta under lovet. Jag ska snart sätta en bild av min outfit som jag hade första skoldagen. Idag var jag på stan med Maria, Fellu och Ama efter skolan. Jag gick till Arnold's med Ama och sen gick jag hem. 

                                                             
Här för några dagar sen hade vi sushi till middag och min storasyster hade laga alla sushina och det var supergott. Här kommer några bilder jag tog då.



xoxo. Amanda

Kommentarer
Postat av: Maria

Sv: hah tack men njaa så lyxig e den int:D eller den e faktist riktit läder(hullu för att va thailand) mn nog fakemärke:D

2012-01-09 @ 20:55:40
URL: http://marysvarld.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0