tvåtusenelva.

Under 2011 har jag-

- Firat nyår och önskat alla gott nytt år i Oban kl 00.00
- Firat min kära vän Amas 16-årsdag
- Åkt till Norge på sportlovet
- Firat vappen och första maj
- Varit i Danmark på klassresa
- Gått ut grundskolan och varit lite sorgsen över det
- Jobbat som barnvakt åt min lillasyster i juni
- Firat midsommar på mitt lande med några vänner
- Sett sista delen av Harry Potter och gråtit över att en del av min barndom tog slut
- Varit på språkresa i Frankrike som var den bästa resan typ någonsin
- Kommit hem och samma dag åka iväg till Sjundeå för att fira min älskade småkusin Sallys sweet 16
- Och sedan bli sjuk p.g.a. att jag satt vaken utomhus hela natten, och p.g.a. det missa Marias födelsedag
- Firat min syster som blev 19
- Börjat ettan i gymnasiet och tyckte först inte om det men nu älskar jag det
- Varit på rolig lägerskola med min klass och trevliga tutorer i Solvalla
- Fyllt sexton i September
- Flygit till Sverige och träffade underbara människor
- Firat min kära kusin Egil och min BFF Ipi som båda fyllde år den 8.10
- Sett One Day, som var otroligt bra
- Firat jul och fått fina presenter
- Och nu fira nyår!

Det har varit ett helt ljuvligt år och hoppeligen blir 2012 lika bra!


xoxo- Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0