13-15.1

Hej hej, jag har inte bloggat på en stund för jag har bara int orka. Det har varit jobbigt att börja skolan igen och jag börjar kl 8 varje dag... Hursomhelst jag tänkte berätta lite om mitt veckoslut.

Fredag var det Maggas sexton-års dag och jag var på födismiddag hos henne. Det var helt supergod mat och väldigt trevligt sällskap. Efter middagen var det fest för flera männsikor och det var helt superkiva fest. Under natten blev Roban besökt under några tillfällen. Och så var vi såklart och åt lite nattmat på Mc Donalds och Delish.

Jag och Maria på Maggas fest, min topp köpte jag på Zara några veckor sen.




Lördag blev jag helt Randomly bjuden till en 18-års dag. Ina bjöd in mig och jag fick sen också ta med mig några vänner , vilket var tur, för jag kände inte så många av dom som var på festen. Men det var helt sjukt roligt och jag träffa många nya människor och under kvällen kom också min kusin dit. Jag och Ama blev där senast och sen åkte vi hem typ ett-tiden och det var helt superfest och den hölls på svenska gården, som var jättebra ställe.

Klänningen är från London, min kavaj köpte jag från HM förra veckan. Den andra bilden är det sjukt tuffa armbandet man fick när man gick in.



Och nu på Söndag har jag inte gjort speciellt mycket. Jag var på middag och sen kom jag hem och städa mitt rum. Sen sov jag under dagen på alla möjliga tillfällen. Nu ska jag läsa lite andra bloggar, Ciao!

xoxo. Amanda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0