the weekend.

Hallå igen, jag sa att jag skulle berätta om mitt veckoslut så här kommer det.

fredagen gjorde jag ingenting utan vara bara hemma och sov. Eller på dagen var jag på stan och så, men sen var jag bara hemma o tala långa samtal i telefonen osv.

lördagen var jag hos Ipi på födelsedags-middag hos Ipi och det var helt supertrevligt. Vi åt god mat och hade roliga "lekar" och sjöng singstar.. det var inte vackert :) När vi måste fara från Ipi for jag, Ama, Linda och Matilda hem till mig för att chilla. Ama, Linda och Sally somna direkt så jag o Matilda chilla på mitt loft. Senare den kvällen for vi ti en annan typ och där var jag väldigt sent, men det var hursomhelst en mycket rolig och spontan kväll/natt/morgon :)

Och på söndagen for jag till Ipis släkt"kalas" med Ama, Senja och Linda. Då var jag väldigt trött och hade sjukt roligt och jag skratta typ åt allt nån sa.



xoxo. Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0