Summer

Jag saknar sommaren helt massor. Det är så jävla kallt här och det blåser väldigt mycket. Jag vill att det ska vara sol och att det inte ska blåsa och att man ska kunna gå på stan med bikini och shorts. Jag vill kunna gå simma i havet och vara med mina vänner. Mest vill jag till frankrike just nu, för här är så kallt och jag orkar inte vakna på mornarna. I frankrike var det alltdi 30 grader och uppåt och allat var så skönt, roligt och chill. Här kommer bilder på mina shorts som jag köpte i Frankrike från Bershka men som jag typ inte hann använda en enda gång. Bilderna är från mitt lande i augusti typ.




xoxo. Amanda

Kommentarer
Postat av: Hannah

Då är vi två som saknar sommaren & Frankrike.

2011-10-11 @ 06:35:17
URL: http://hanarana.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0