Saknar sommaren.

Jag saknar sommaren so badly, jag vill att det ska vara sjukt varmt och jag vill var brun. Fan vad jag hatar när man är blek på vintern. Jag vill inte ha jeans varje dag utan gå med shorts och korta klänningar. Och facebook förstör mitt studerande, jag försöker läsa på moddan, men det blir bara chattande... Fuck. Jag kommer få en solklar femma i mitt prov men hoppeligen är provet lätt och så bara skriver jag en tia för att jag redan är så bildad... kommer säkert hända, men nu ska jag och sova, gonatt!

Bild av mig och Elin från sommaren
 

xoxo. Amanda


Kommentarer
Postat av: sofia

fin bikini du har amanda, du är välkommen att posta den åt mitt håll haha

2011-11-25 @ 13:56:53
Postat av: elin

<3

2011-11-26 @ 00:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0