Förlåt

Sorry för skituppdatering... Wow jag e ju skit på dehär med bloggande :) Men hursomhelst ska jag berätta litte om mitt veckoslut.

Fredagen var jag hos Ama i Tölö och det var ganska chill och 50% kiva människor..några randoms. Jag for hem ganska tidigt med Chrisse och Olle. Jag och Chrisse tala i säkert en halvtimme när vi for hem och det var jättetrevligt. Sen kom jag hem och så lite på TV och så gick jag o la mig.

Lördagen (igår) var jag och Linda på Svenska natten och det var helt jätteroligt nog. Int helt lika roligt som jag skulle ha trott men ändå väldigt tufft och Kaivo (klubben där svenska natten hölls) var väldigt tuff och stor. Efter att jag for från Svenska natten for jag till en kompis och tilsammans med hans vänner och sen titta vi på skräckfilmen Amytiville Horror och den var helt lika skrämmande andra gången. Sen gick jag och la mig.
 
Söndag (idag) var jag först på donken med Ama och Linda och sen gick jag till min gudfars öppning av nån slags resturang, där man fick otroligt gott kött. Sen jag kom hem har jag sovit lite och varit i badet.

Det var ungefär mitt veckoslut, här kommer två bilder på mig och Linda (tagna från Amas blogg), första bilden på när jag "fixar" Linda och sen en bild på oss två när vi var färdiga.


xoxo. Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0