Åttans morgon

För det första skulle jag säga att Maroon fives konsert var helt sjukt bra! Adam Levine var super snygg och han sjöng helt jättebra live. Det var jobbig att först stå ute och vänta förän det börja, och att sen vänta inne medan alla människor bara skuffa på alla, det var sjukt jobbigt men helt värt det! För hela showen var bara helt super och alla deras sånger var så ljuvliga. Imorgon börjar jag åtta och det gör jag också varenda annan dag den här periorden.... Fy fan. Jag har inte börja åtta på helt jättelänge och nu gör jag det varje dag...  Men nu ska jag och kolla på Hollisters sidor och kolla vad pappa får köpa till mig från Miami, hejdå!

20111201-002200.jpg
Bild som Ipi tog av Adam Levine på konserten idag, bilden är fotad med telefon så därför är kvaliten inte super :)

xoxo. Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0