Våravslutningen

Jag har redan en klänning till våravslutningen men jag skulle villa hitta ett par skor, jag tror att jag använder ett par som vi redan har hemma, men det finns ett par oranga pumps på Topshop som är helt ljuvliga. Här kommer min drömoutfit till våravslutningen.

Hår
Jag skulle ännu villa färga mitt hår en gång före våravslutningen, ännu blondare. Det här är min drömfärg.



Och min drömfrisyr

Lauren Conrad Hair. Lauren Conrad Launches Beauty

Smink
Jag hoppas jag är tillräckligt brun, annors blir det bara massor av solpuder, mitt smink ska vara ganska neutralt och vårigt, med sommriga färger. Jag kanske kör med en 70-tals eyeliner men jag är int ännu säker.




Mina drömskor
Det är så störande, dom här skorna fanns i Danmark och jag tänkte jättelänge på om jag skulle köpa dem eller inte, och så gjorde jag det inte. Det var synd för nu ångrar jag mig vääldigt mycket.



Min klänning
Min klänning kommer som sagt från Topshop och jag köpte den faktiskt redan på Sportlovet nä jag var i Sverige, och jag har inte ännu använt den. Jag hittar tyvärr inga bilder på den, så ni får nöja er med att ni ska få se den om 5 dagar :)

xoxo- Amanda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0