Movies

Under den här veckan har jag sett några filmer som ja tänkte berätta om. Filmerna jag har sett var:

Winters Bone
Filmen var lite tråkig och det hände aldrig någo spännande i den, men den var väl en fin film annors. Bättre för lite äldre människor som gillar angstiga filmer...





Just go with it
Den var jätterolig och jag brukar vanligen inte tycka så mycket om varken Adam Sandler eller Jennifer Aniston, men jag tyckte faktiskt om dom båda. Och Adam Sandlers kompis i filmen var såå rolig.





Alex Rider- Operation Stormbreaker
Den var antagligen menad för lite yngre människor, men vilken film som helst med Alex Pettyfyer går. Han var supersöt i den och när han spela in den va han femton ;)




Iron Man
Den var mycket bättre än jag hade tänkt mig. Robert Downey jr var helt sjukt bra och jättesnygg. Den var sjukt fint gjord och hela filmen var faktiskt ganska bra i helhet.



XOXO-A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0