Halli-Hallå

Tjena, nu har igen ett veckoslut fari förbi och det var roligt igen.
På fredag har jag inte gjort så mycket det var då jag tittade på Stormbreaker och Iron Man. Det var ganska roligt att ha en chill-fredag.


 På lördag var det superroligt. då for vi till Matilda och Snöre som hade fest i Kilo. Huset var festen fanns var som ett museum, det var helt superfint. I början var det ganska wierd feeling, alla satt och var tysta. Men det kom sen flera människor och det blev plötsligt jätteroligt. Alla var supersnälla och trevliga igår. Det var superbra fest.


Nu på söndag
vaknade jag typ 12-tiden och sen for jag till Sally och där var Ama och Linda ren. Jag köpte två mega limun och när Teo kom dit köpte han oxo en stor limu, men dn va nå äcklig mandarin-fanta... Det var helt superroligt hos Sally och vi skratta helt supermycket. Efter att alla fo från sally for ja och träffa Senja. Vi fo ti Robert's Coffee och prata om gårdagen, det var också roligt. Sen for jag hem och åt middag. Efter middagen gick jag i badet och när ja kom upp ur badet titta hela familjen på en film med Andrew Garfield, Meryl Streep och Tom Cruise, Lions for Lambs. Sen gick alla andra och lägga sig och nu är jag vaken en stund till.


ciao.

xoxo-A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0