2 movies

Tjenare.
Igår titta jag, mina systrar och min pappa på filmen Body of lies. Den var ganska bra och handla om typ CIA som jaga terrorister. Den var ganska intressant och alla spela jättebra i den. Med i filmen var Leonardo diCaprio, Russel Crowe och Mark Strong (som jag tyckte mest om i filmen).

Mark Strong och Leonardo diCaprio i filmen Body of Lies





Och idag såg jag på filmen Spider Man 3, för jag har bara sett ettan och tvåan. (helt sjukt många gånger). Men det här var första gången jag såg trean. Och fast massor av människor har gett dållig kritik åt filmen tycker jag att den var ganska bra och den var jättesorlig i slutet. James Franco och Tobey Maguire var jättebra i den.

James Franco i Spider man



xoxo-A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0