Movies

Nu har jag sett på alla filmer, och ja ska berätta lite om dem.

The Amityville horror- Den var helt sjuukt skrämmande. Herregud, vill nån se en bra och scaary horro movie- ta dn här! Jag brukar inte vara speciellt rädd för skräckfilmer, men den här var helt insanely creepy. Rekommenderar för såna som älskar skräckfilmer.


Sisters- världens sämsta skräckfilm.. EVER. Den var så skit, den var inte skrämmande utan bara dålig, långsam ock konstig. Rekommenderar den inte till nån.


Stepford wives- Jag har sett den förut och den är superbra, filmens handling är inte så bra egentligen, och den är inte speciellt skrämmande, men herregud den är så jävlit vacker. Alla kvinnor i den är så perfekta och hela staden dom bor i.. herregud. Rekommenderar till alla som tycker om 50-talet och vackra saker.


Jennifer's body- Jag blev positivt överraskad när jag så den. Jag trodde att den sku vara ganska dålig, men den var bra och sorlig, och allmänt bara en bar skräckfilm. Rekommenderar till såna som gillar sorliga fillmer, skäckfilmer och långa scener som visar Megan fox som nakensimmar.


Australia- Jag har sett den många gånger, men jag vet inte egentligen varför. Den är inte speciellt bra. Den är fint gjord och Hugh Jackman e het. Rekommenderar till alla som gillar vackert filmade filmer och Hugh Jackman.


Jaws- Wow, den här suger ju. Jag hyrde den bara för att jag senast så dn när jag var typ 12 och jag mindes att den skulle ha varit spännande. Den va int. Rekommenderar för människor som tycker om Alan från the hangover för en hajforskare i den filmen påminner helt om Alan.


Taken- Jag tyckte den var superbra och Liam Neeson var otroligt cool. Han är typ min favorit skådespelare, han är såå bra, och jag älskar hans röst. Superb action-film och massor av Liam Neeson. Rekommenderar till alla som gillar Liam Neeson och HC- spion fighter.


That's it.

xoxo- Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0