Blair Waldorf

Imorgon ska jag vakna tidigt för att stiga upp och locka håret som Blair ( från gossip girl ) brukar ha det. Inte för att det kommer se så fint ut, men jag ska iallafall testa. Jag fullkomligt älskar hennes stil. Tyvärr är den stilen lite svår att ha i Finland på vintern. Men direkt när snön börjar smälta bort ska jag försöka styla mig mera som Blair. Här kommer några bilder på hur jag skulle villa att mitt hår skulle se ut imorgon.







Not gonna happen....




xoxo- Gossip gir...not. Amanda


Kommentarer
Postat av: Ida

Blair är så otroligt vacker i gossip girl jaa!!! Du kommer säkert bli supersnygg i blair frisyr :)

2011-01-19 @ 00:13:54
URL: http://beyondnailpolish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0