- Blondes have more fun, but brunettes remember it the next day-

Idag på mattetimmen sa min kompis Tara till mig

- För att vara blond e du ganska smart ...Haha¨

Jag tycker att det är jättesnyggt att vara blond, men på vissa passar det mycket bättre att vara brunett. T.ex. Blair och Serena skulle inte se lika bra ut i varandras hårfärg. Jag har haft mörkt hår, och jag skulle kunna pröva på att färga det brunt igen. Men isåfall på sommaren, jag tycker jag ser så blek ut om jag har mörkt hår på vintern. Fast det passar bra på vissa. Några bilder.

Brunett och snygg









Blond och snygg



Doutzen Kroes Covers Harpers Bazaar Magazine | doutzen kroes

'

XOXO-AMANDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0