Mitt veckoslut

Hello, jag har int orkat blogga under veckoslutet så här kommer ett litet inlägg om vad jag gjorde. J
fredag var jag och äta med Magga på Vapiano och det var supernajs och vi tala om allt möjligt :) Efter att vi hade ätit for vi till Vini där det var många trevliga människor. Jag tala mycket med Vinis syster Vilma som kom hem under nån tid, och sen gick jag hem med Ipi och den promenaden var väldigt lustig.. :)

lördag skulle jag först fara ut med Tanja och Ipi typ, men jag for istället till Elkku dit Ipi sku komma, men hon orka sen inte och Tanja fo på bio. Det var nog helt roligt hos Elkku, men jag for hem ganska tidigt för jag var sjukt trött :)

Idag var jag på dop på mina kusiners lande, för min kusin Linus dotter skulle ha dop. Det var jätteroligt där och jag tala med alla gamla damer och alla Linus trevliga homies. Nu ska jag göra lite läxor och chatta lite med några kul personer ;)

Bilder 





xoxo. Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0