Julklappar

Hello! Nu är jag tillbaka från mitt lilla lov. Hitills har mitt jullov varit mycket lugnt och skönt. På Julen var jag hos mommo och fira jul och fick många fina presenter. Håller på att fixa bloggen lite, men har ännu ingen ny header så den gamla får duga under en stund. Idag var jag först och träffa Ama, Linda och Dabu och sen hade vi middag hemma hos oss för mina kusiner. Här kommer första delen på vad jag fick i julklapp.

Underkläder från Victoria's Secret (Allt utan den röda Bh:n som kom från H.M), 18 stycken sephora by OPI nagellack och några klädesplagg från Abercrombie, allt det här kom från Miami när pappa var där.



xoxo. Amanda

Kommentarer
Postat av: jordbär

De va nu int så jätte HAAARD.......

2012-01-02 @ 23:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0