Första december tvåtusenelva.

Hallå, idag fick jag öppna mina kalendrar och det var sjukt kallt att gå till skolan, då vet man att det december. Vilket och ena sidan är mycket rolig p.g.a. julen, presenter, lov osv. Men och andra sidan är det sjukt kallt och jag har inga varma kläder. Idag började också skolans tredje periord och min är så hemsk, åtta varje dag och jag slutar fyra nästan varje dag också... Fan. Men idag har jag annors inte gjort speciellt mycket, mest varit hemma och städat, men nu är jag helt sjukt trött så jag ska för en gångs skull gå sova tidigt. Gonatt!



xoxo. Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Voi så söt bild på dej amanda:)

2011-12-01 @ 22:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0