4 dagars veckoslut

Hello, sorry för dålig uppdatering men jag har inte orkat över veckoslutet. Så nu kan ni få höra om mitt otroligt intressanta veckoslut..
På Fredag var jag hos Elkku på fest och det var jättekiva, jag lärde känna några nya människor så det var kul. Sen kom jag nu hem under nån tid.

På Lördag var jag först på dagen och titta på Cheerleadning hela dagen. Jag skulle titta på min lillasyster som uppträdde och på samma gång var Lotta, Nina och Mattis där och hade uppvisning så det var roligt att se dem. På kvällen for jag till Magga och titta på Boxing-EM där Finland faktiskt vann. Resten av kvällen gick ut på att tala se på Hostel 2:an och att tala med trevliga människor typ hela natten.

På Söndag var jag hemma och sov typ hela dagen. Ama kom också och hälsa på och vi tala länge om Hungerspelen. Så gick vi också på Julmarknad med mamma och mina systrar. Sen kom vi hem och titta på nån dålig film som jag somna i mitten av.

Och igår/måndag var jag först hemma en stund. Sen for jag och träffa Lucy och det var helt jätteroligt och hon var superkiva. Efter att jag hade träffa Lucy gick jag till Magga igen för att se på ishockey match Jokerit vs HIFK. Sen var jag hos Magga en stund och sen gick jag hem.

Idag har jag faktiskt också ledigt p.g.a. att det Finlands självständighets dag så alla har det. Så idag ska jag på middag och antagligen se lite på slottsbalen. Här kommer en snygg bild på lite finsk natur, intressant or what? ;) 



xoxo. Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0