Dag 13 -den här veckan

Well, this is wierd för det har bara gått en dag... Men jag kan berätta vad jag har gjort idag. Lets see.. absolutely nothing. Jag har läst lite på franska provet, som såå kommer att skita sig, och varit på datorn. Jag har tittat in språkresor och jag vill jättegärna fara med nån till rivieran i Frankrike. Om ingen av mina flickkompisar kommer med så far jag med min kusin Egil, och det blir ju också kul. Men jag är inte ännu 100% säker att jag far. Jag skulle bara villa. :)

St. Raphael, stället dit jag vill fara


cote dazur, cote dazure, côte dazur, saint raphael



xoxo- Amanda

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ja vill fara nånstsns dit på språkresa!!!!! De sku va såå najjs :) o sköönt :D

2011-04-12 @ 13:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0