Dag 10- mina syskon

Min storasyster är en mina bästa vänner. Vi har typ 300 000 inside-juttun och hon och jag brukar inte bråka så ofta. Hon är 18 nu och fyller 19 i Augusti. Jag är jätteofta med henne och vi delar på nästan alla våra saker

LINN



Min lillasyster bråkar jag oftast med men om vi är ensamma brukar vi också ha ganska roligt. Hon och jag brukar alltid ha stora arguments om heta kändisar som den ena tycker om och den andra tycker är ful :) Hon är 11 och fyller 12 i juli.

SILVA



Min minsta syster är Suuuupersöt och gullig, jag hon har ett ganska hett temperament och vill alltid ha rätt (egentligen har alla mina systrar denna ljuvliga egenskap). Men min min minisyster är supersöt och ljuvlig. Och rolig. Hon fyller 4 i juni.

SIENNA


xoxo-amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0