Dag 08- Min dröm pojkvän/ man

Since att det här är min drömpojkvän/man behöver han ju vara både romantisk och het. Min dröm man skulle vara i skitbra form och ha superbra kropp. Han ska vara längre än jag. Han ska vara självsäker men inte för självsäker. Jag tycker inte att hårfärgen har så stor skillnad, men heldre ljusare hår. Men egentligen bryr jag mig inte bara det passar bra på honom. Han ska vara supersnäll och romantisk. (Om nån har läst hungerspelen-böckerna så han ska vara som Peeta i boken, för han är min dröm man). Och det skadar inte om han är rik ;)



xoxo-Amanda


Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, min drömman e på bilden, men de sure ain't Alex ;D Nänä, joking Alex e nog jättesnygg också, o Timothy Olyphant e ju kanske int min drömman, men SHIT han va het i I am Number 4! <3

2011-04-07 @ 11:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0