Vapp 14

Hej hej! Tänkte skriva lite om min vapp/första maj- 
Vappen börjades på stan med Ipi, Pio och Tanja då vi gick och vappshoppade. Jag köpte en blus från zara och så köpte jag, Tanja och Pio världens bästa ballong- vårt två meters långa, gående, vackra, pio-liknande skelett Pjålord <3 Efter det fo ja hem och fixa mig och sen bar det av mot Tanja där vi drack, åt goda hamburgare och hade sjukt roligt! Efter att vi chillat hos Tanja gick vi till mina kära kusiner och festade lite med föräldrar och släktingar och efter en stund där for vi och springa runt på stan och då hände kvällens största tragedi då vår kära vappmaskot och vän Pjålord  blev brutalt mördad.. Efter mordet återfann jag mina kusiner och vi for vidare till en ny fest och det var väldigt roligt faktiskt! Sedan till Linn och sova.
På första maj hade jag först jobb i gem timmar och sedan gick jag på sillis till Sophia efter några timmar och allt för många skumppa glas hittade jag hem och somnade på min säng.. Väcktes kl 23 av att min telefon ringde och Tanja sa att jag skulle komma ut och festa så jag klädde på mig tog en taxi och åkte vidare. Kvällen slutade trots detta med att jag och mina kära vänner gick till mäkken och bara prata där tills jag sedan tog den sista spåran hem och gick och la mig :)
Bilder av Tani från Tanja och en sorgsen bild på mördade Pjålord utanför tivoli-




Xxx-A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0