Day 01 – Introduce yourself-good and bad sides

Jaha, nå om ni inte visste så heter jag Amanda och är 18 år gammal.
Mina bra sidor är kanske att: 
 
1. Jag är bra på att prata, vilket också kan ses negativt för att jag antagligen ofta pratar för mycket- men det är bra när jag kommer in i olika sociala sammanhang och jag brukar väldigt sällan vara med om "awkward silences"
 
2. Jag brukar inte döma människor bara på utseende och kan tycka om vem som helst så länge som den är snäll och trevlig mot mig
 
3. Jag är rätt så självsäker, vilket jag nog anser att är en bra sak 
 
4. Jag är väldigt social och bra att prata med nya människor (så länge det inte är på finska, men efter en par alkoholhaltiga drycker går det t.o.m. att klämma fram en par väldigt felaktiga meningar) 
 
5. Jag är ganska tuff, och inte på det sättet att jag kan slå någon (nog för att jag är andra starkast i min familj ;)) men jag klarar av ganska mycket utan att bli för känslosam över något- vilket också är en av mina dåliga
sidor->
 
1. Jag visar nästan aldrig några känslor, jag tror jag har gråtit 3 gånger framför människor jag inte är släkt med (bortse filmer och tv-serie, i vilka jag gråter ofta och mycket). Det här kan ju som sagt vara en bra sida, men jag brukar väldigt sällan "deepa" med någon och jag hatar att prata om mina personliga problem, vilket säkert ofta är bra för en 
 
2. Jag är ganska så hypokondrisk och tror att jag är döende minst 1 gång i veckan.
 
3. Jag är väldigt lat då det gäller något viktigt, t.ex. studenten, att städa mitt rum eller att tvätta tänderna när jag kommer hem efter en utekväll..
 
4. Jag är ganska så långsint, om jag grälar med någon (speciellt familjemedlemmar) kan jag hållas arg i flera dagar
 
5. Jag är ibland lite småelak, men jag menar bara bra- ärlighet varar längst (är dock väldigt bra på att ljuga, men det kan ju även ses som en bra sida..) 
 
 
xoxo. A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0