Summer of 2012

Jag tänkte lägga upp lite bilder och skriva vad jag gjorde resten av sommaren efter midsommaren. 
Några dagar efter midsommaren åkte jag till Göteborg och träffa några trevliga vänenr. När jag var i Göteborg bodde jag ensam på hotell och det var mycket tufft. Efter att jag hade varit i Göteborg åkte jag ner till Stockholm och träffade mera människor. 
När jag kom hem från Sverige åkte jag dagen därpå till Hangö för att vara på Hangö-regattan. För de som inte vet är det en stor seglings-tävling, men ingen brukar titta på seglandet utan bara supa men iår var jag faktiskt och såg på när Magga segla. Vi bodde hos Magga tillsammans med Matilda, Tanja och Charlotta och vi hade helt sjukt roligt ihop och hela hangö-regattan var nog helt super! Här är några bilder tagna av Matilda-
 
 
 
Efter Hangö-Regattan åkte jag direkt upp till vårt ena lande i Vasa och där chilla jag tillsammans med hela mammas släkt i 2 veckor. Där var nog helt superskönt och super väder-
 
 
 
När jag kom hem från Vasa var jag cirka 1 dag i stan och sen åkte jag vidare till Tunnholmen, ett av våra andra landen. Där sola jag med mina kusiner, hade gäster och åt god mat. (Spännande..) 
 
 
 
Efter att vi hade varit typ en vecka på Tunnholmen så hade min faster 50-års fest. Första dagen på Tunnholmen och andra dagen på Spjutsund (Hennes lande). Andra dagen var det 60's tema och alla var utklädda, och det var två helt otroligt roliga dagar. 
 
 
Efter festen åkte jag tillbaka till lande och var där en par dagar. När jag kom hem till stan åkte jag nästan genast till Hangö för at vara på Poker run. Vi bodde hos Magga igen och det var samma bästa gäng igen, Matilda, Tanja, Charlotta, Magga och den här gången var Janni också med och vi hade igen helt sjukt roligt. Bilder av Matilda igen.
 
 
Efter Hangö var jag bara i stan dm sista dagarna och då firade jag Sallys och Marias sexy seventeens och det var mycket roligt på båda två. 
 
 
Och det var ungefär hela min sommar. 
xoxo- Amanda
 

Kommentarer
Postat av: chris

You did not mention your cousin in your blog, sad story! ahah. puss

Svar: Im sorry Chris, but u are on one of the pictures! puss puss
Amanda Hielm

2012-10-04 @ 23:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0