Vappen 2012

Gokväll!
Igår var det en kul kväll med ljuvliga vänner och fina utsikter. Igår var vi och firade vappen hos Kassu på en takterass/på taket och det var helt supertrevligt och roligt. Jag kom dit med Ipi typ lite före sju och så var jag där en bra lång stund och drack och dansade. Sen fortsatte kvällen mot brunnsparken, men där var semi-lame och sen dog min telefon och sen bara gick jag hem.
Idag var jag på två första maj luncher hos Sofia och Christoffer (eller hans mamma då, men sak samma). Hos Christoffer var det jättekiva och där var massor med trevliga personer. Dessutom var vädret helt super och maten var god överallt.
Nu ska jag se på Gossip Girl och HIMYM, bye bye!

Bilder från Igår (tagna av Ama och Linda)


xoxo-Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0