Sunday

Godagens, idag har ja inte gjort något intressant alls bara massor med läxor och städat lite. Hoppade just ut ur duschen och känner mig uber-fräsch. Och dessutom har jag varit och sprungit idag också, så egentligen har jag ju fått ganksa mycket gjort idag :)
På veckoslutet har jag träffat Topi på fredag, sen varit en stund hos mina kusiner och annors endast slöat hemma med Linn och sett på fimer och ätit skräpmat. Vi såg på the Prestige, the Illusionist, All the boys love Mandy Lane och Mean Girls. Ingen av filmerna var jättedåliga och Mean Girls var lika bra som alltid. Så jag har haft ett ganska skönt veckoslut inget festande alls. Men nu och äta middag- hejdåå!

 

xoxo. Amanda

Kommentarer
Postat av: ulrik munther

DU ÄR SJUKT SNYGG

2012-05-06 @ 19:43:02
Postat av: Marre

THE PRESTIGE E SÅÅÅ BRAA!! :D man blir helt mindfuckad i slute haha

2012-05-06 @ 20:08:40
URL: http://cuteandstuff.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0